SteamDB

» » (eng) / (rus)Another Unity engine first-person horror... | Dungeon Nightmares II : The Memory

(eng) / (rus)Another Unity engine first-person horror... | Dungeon Nightmares II : The Memory

(eng) / (rus)
Another Unity engine first-person horror. Sounds scary enough? Yep, I also shake everytime I see the logo at the start. Apart from that it's a decent randomized story about a woman who suddenly got lost in a nightmarish maze of copy-paste elements and merciless triggers under her hotel. She probably woke up from a bad dream in her room and decided to go check in the basement for the continuation.. or vice versa. Anyway, she's trapped in that empty old building with rusty elevators, clanging chains and pixellated cobwebs. There we also 100% encounter missing girl's portraits, used torture instruments, sceleton parts, mouldy books etc. She can't run or duck, but she can light the unnecessary candles if you find some and interact with objects. The game's not bad, the random architecture, strange letters and realistic sound effects keep the intrigue alive. Remember, you totally don't have to feel scared until the trigger works, but certainly no one shall stop you if you want to! Also, to shut a screamer up I just shout some obscene words at the monitor twice as loud, this helps a lot! Have fun!

Еще один ужас от первого лица на двигле Единство. Звучит достаточно страшно? Я тоже трясусь каждый раз, как вижу этот логотип при запуске. В остальном это неплохая случайно генерируемая история про женщину, которая внезапно потерялась в жутком лабиринте размноженных под копирку элементов и беспощадных спусковых крючков под ее гостиницей. Она, видимо, проснулась от дурного сна в своей комнате и решила сходить проверить в подвале насчет продолжения... или наоборот. В любом случае, она поймана в этом пустом старом здании с ржавыми лифтами, звенящими цепями и пикселизованными паутинами. Также мы стопудово встретим портреты пропавшей девочки, б/у пыточный инструментарий, части скелетов, плесневелые книжки и пр. Она не может бегать и приседать, но умеет зажигать бесполезные свечи, если удастся их найти, и взаимодействовать с объектами. Игра не плоха, случайная архитектура, странные письма и реалистичные звуки поддерживают интригу. Только помните, что совсем не обязательно бояться, пока не сработает спусковой механизм, но если хотите, то никто не собирается мешать! Также, чтобы заткнуть крикуна, я просто матерюсь в экран вдвое громче него, это здорово помогает! Наслаждайтесь!скачать dle 10.6фильмы бесплатно