SteamDB

» » Personally, I look to you for more... | Space Engineers

Personally, I look to you for more... | Space Engineers

Personally, I look to you for more than physics. It's okay if you take a note on the physics of which is presented in Kerbala Space Programs. At least the ratio of the thrust vector from the center of mass (thus you force think a lot of players and the game become more interesting and informative), as well as to introduce into the engine planets orbit - the perigee / appogey - the necessary speed of the ships to be orbiting the planet or leave it (It will add realism and the game as it will become more informative).

 I understand the problem in the last:
 you may face the problem of velocity (for reaching orbit), which adds hemorrhoids;

you may face the problem of gravity, looking at it on a new (on each planet has gravity, which depends on the mass of the planet);

you may encounter a problem pulling the asteroid / moons / planets on each other (this is solved a new innovation in the game - the sun);

and the worst problem that you may later face - optimization - and it will depend on the rendering of images (especially at the time of reaching orbit) to the artificial intelligence, which also will be no exception to the laws of physics (although it is possible to introduce a UFO at the time) .
But believe me. Then you will be the most FAMOUS GAME for years.
---------------------------------


Лично я жду от вас больше физики. Ничего страшного если вы возьмёте на заметку ту физику которая представлена в Кербал Space Программ. Хотя бы соотношение вектора тяги с центром масс (Таким образом вы заставите подумать многих игроков и игра станет более интересной и познавательной), а также внедрить в движок орбиты планет - перигей/аппогей - необходимая скорость у кораблей для того, чтобы находиться на орбите у планеты либо покидать её(Это добавит реализма игре и также она станет более познавательной).

Я понимаю проблемы в последнем:
вы можете столкнуться с проблемой скоростей (для выхода на орбиту), что добавит гемороя;

вы можете столкнуться с проблемой гравитации, взглянув на неё по новой (от каждой планеты есть гравитация, которая зависит от массы планеты);

вы можете столкнуться с проблемой притягивания астероидов/лун/планет друг на друга (это решается новым нововведением в игру - солнцем);

и самой ужасной проблемой, с которой вы впоследствии можете столкнуться - оптимизацией - и она будет зависить от прорисовки изображений (особенно в момент выхода на орбиту), до искусственного интелекта, который также не будет исключением для физических законов (хотя можно внедрить НЛО на время).
НО ПОВЕРЬТЕ. ПОСЛЕ ЭТОГО ВЫ СТАНЕТЕ САМОЙ ЗНАМЕНИТОЙ ИГРОЙ НА ГОДЫ.скачать dle 10.6фильмы бесплатно