Перевод сообщения разработчиков

Оригинал

Number One: Infinite Hooks!
The sacrifice sequence (the bit where survivors are dangling on the hook) will see the following changes:
Increased the initial phase of the sacrifice to be infinite
There is a 5% chance to save yourself from the hook during this sequence
There is 25% chance to be sent directly into the struggle phase when attempting to save yourself.
If you’re good at Math, you already understood that there is 70% chance nothing good or bad will happen when you attempt to save yourself from the hook.
Luck positively affects the chance to escape positively, and decreases the chance to be sent into the struggle phase.
“What?! Are you insane?” – Is what some of you will surely say.
Yes, probably a little, but aren’t we all? We believe this to be part of a solution to camping killers and that it will create interesting scenarios. We’re very aware that this will not fix everything on its own (there is more to come). So try this mechanic and tell us what you think and how it affects how you play as killer and survivor.
Message to the face camping Killers: For the love of the Entity, move your ??? and go get other survivors you lazy bum! ;P

Number Two: Generator breaking!
We’re adding this interaction to the killer. In the PTB it’ll take this form:
Killers can now interact with uncompleted generators by pressing and holding the interaction button.
After a short charge action the generator starts regressing “X” charges over “X” time.
Survivors who start working on a regressing generator will stop the degeneration process and start working on the generator normally.
Number Three: Hook Auto-Repair
“Holy snap Batman! What the hell is this sorcery?” - is what Sabo-Jake will say when the sabotaged hook rises up again thanks to the entity. We want to make sabotage great again. The idea behind this mechanic is that sabotaging a hook will be strategic and time based.
Here are all the changes to and around this mechanic:
Hooks auto-repair themselves after 2 minutes (from both sabotage and sacrifices)
Sabotage meat hook time will be reduced from 20 seconds to 12 seconds.
Disarm Bear trap time is reduced from 5 seconds to 3 seconds.
Trapper Bear Trap Add-on - Fastening Tools –increased the Bear-Traps disable time
Iron Grasp - Changed to - Your powerful hold on the survivors causes escapes to be nearly impossible. Effects of survivor struggling are reduced by 40/50%/60%. Time to struggle out of your grasp is increased by 8%/10%/12%. (note that the text in game is NOT changed)

Number Four: There is no number four.
That’s it. Actually we’re also testing a change that should result in faster joining of lobbies as part of this PTB. This is the most important thing to test, but it’s not as fun as all the rest ;)
You can start talking and commenting on the mechanics right here right now. When the PTB goes live, we’ll create an official thread for you to give your feedback.


See you in the fog! -Dave

Перевод

Номер один: Бесконечные крюки!Этап жертвоприношения (в котором выживший истекает кровью) потерпит большие изменения:
-Эта фаза длится бесконечно
-5% Шанс освободиться с крюка самостоятельно при попытке слезть
-25% Шанс перейти во вторую фазу при попытке слезть
Если у вас все хорошо с математикой, то вы поняли, что тут 70% шанс, что с вами ничего не случится
Подношения на удачу уменьшают шанс перейти ко второй фазе, и увиличивают шанс слезть
"ЧТО? ВЫ СОШЛИ С УМА!?" - Первое, что пришло вам в голову
Да, может, чуть-чуть, но мы не знаем как ещё бороться с кемперами, а подобная система приведет к интересным сюжетам. Мы уже знаем, что это почти не поможет, т.к. это дело маньяка. Мы ждем, когда вы опробуете эту систему и скажете нам, как сильно это влияет на выжившего и на маньяка .
Сообщение для фейс-кемперов: Чтобы вас любила Сущность, двигайте своей попкой и ищите остальных выживших! Вы, бездельники! ;P





Номер два: Поломка генераторов!Мы добавили новое действие для маньяка, в PTB она будет выглядеть примерно так:
-Маньяки теперь могут подходить к незавершенным генераторам, и с помощью кнопки действия накапливать заряд
-После небольшого заряда, генератор начнет ломаться, и идти в другую сторону от починки (полоса)
-Выживший, который начал чинить такой генератор, остановит поломку и будет чинить с обычной скоростю
(От автора) - Эта система придумана специально против тактики "генератор на 99,99%"






Номер три: Автоматическая починка крюков“Боже правый, Бэтмен! Что значит вся эта магия?” - Это значит, что Сабо-Джейк скажет спасибо Сущности. Мы хотим сделать саботаж снова полезным. Теперь поломка крюка будет более стратегична.
Вот изменения в саботаже, и другие изменения:
-Крюки автоматически восстанавливаются после их поломки (саботажем и жертвоприношением)
-Время поломки крюка снижено с 20 до 12 секунд
-Обезвреживание капкана теперь идет быстрее с 5 до 3 секунд
-Аддон на капкан Охотника "Fastening Tools" теперь увиличивает время обезвреживания
-Мертвая хватка потерпела изменения: Ваша мертвая хватка практически не дает шансов сбежать. Эффекты попыток вырваться уменьшены на 40%-50%-60%, а время, нужное для побега увеличено на 8%-10%-12%










Номер четыре: Тут нет номера четыреНа этом всё. Так же, мы внесли изменения в матчмейкинг, чтобы игра искалась быстрее, надеемся, что это поможет. На этом самые важные изменения закончились, однако, будьте готовы ;)
Вы сможете беседовать насчет будущего обновления в официальных обсуждениях. Мы вас выслушаем

Увидимся в тумане! -Dave